Sisältöä

Kadonneiden henkilöiden etsintä   <<

Onko sukulaisesi, tuttusi ystäväsi Petsamosta kadonnut sinulta.

Voit kysellä meiltä.

Välitämme kysymyksesi ihmisille jotka ovat tutkineet sukuja.

In Memoriam

Muistele heitä.

Moni petsamolainen muistaa heidät.

Jaa muistosi heidän kanssaan.

näin se on

Sivustomme on perustettu maaliskuussa 2010. Sivuston ilmettä pyritään muuntelemaan ajan hengessä ja sisältöäkin lisäämään. Sisällön tuottoon ei vain löydy innostusta hallituksissa eikä jäsenistössä. Joudumme tyytymään ylläpitäjän tuotoksiin.

Vähitellen saamme tietysti kerättyä julkaisukelpoista aineistoa, mutta edelleen odotamme, että joku toimittaisi juttukokonaisuuksia siirrettäväksi sivuille.

Otamme vastaan Petsamoa koskevaa aineistoa, muisteluita valokuvia.

Sivuston kautta liitytään seuran jäsenyyteen lähes täysin. Kirjojen ja aineistojen nettimyyntinä miltei kaikki toimitukset.

NYT pyydämme ideoita ja vinkkejä sivuston kehittämiseen. Kerro mitä haluat sivuilla nähdä, miten haluaisit sivujen toimivan, jotta me voidaan kehittää käyttäjille mieluisan sivuston.

Linkistä pääset lomakkeelle jonka kautta voit tehdä esityksiäsi. Kysymyksillä pyritään hakemaan sitä kuuluisaa "pihviä" jonka perusteella voidaan toiveita hahmottaa toteutettaviksi.

Kuvateksti

Uutta sisältöä tulee olemaan mm;

Erilliset Petsamon matkakertomukset valokuvineen

Petsamon alueen karttoja ja niihin liittyviä valokuvia ajasta ennen -44 ja sen jälkeen tulee esille.

Petsamon historiasivuja parannellaan.